1. PREVEDERI GENERALE
- Magazinul online disponibil la adresa de internet www.red-box.ro („red-box.ro”) este detinut si administrat de societatea Novidea Group S.R.L., persoana juridica de drept romanesc, cu sediul in Intrarea Neatarnarii, nr. 15, Ap.7, Sector 1, Bucuresti, Romania, email: support@red-box.ro, inmatriculata in Registrul Comertului Bucuresti sub nr. J40/3554/2014, Cod Unic de Inregistrare 30405723, denumita in continuare „Red Box”, “Red-box.ro”, „Societatea” sau „Vanzatorul”.
- Termenii si Conditiile Red-Box.ro se adreseaza Utilizatorilor, Vizitatorilor, Clientilor consumatori si Clientilor neconsumatori care utilizeaza Red-Box.ro sau incheie Contracte la Distanta.
- Informatiile prezentate in cadrul Red-Box.ro cu privire la Produse constituie doar invitatia la incheierea Contractului de Vanzare in sensul art. 2 pct. 7 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
- Acceptarea Termenilor si Conditiilor Red-Box.ro este voluntara, dar necesara pentru crearea Contului si/sau in scopul plasarii comenzii de catre Client sau Utilizator, reprezentand o formalitate premergatoare incheierii Contractului la Distanta.
- Navigarea in cadrul Red-Box.ro, urmata de Comanda, echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea expresa de catre orice Client sau Utilizator a Termenilor si Conditiilor Red-Box.ro.
- Red-Box.ro isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza, in orice moment, continutul platformei Red-Box.ro, precum si Termenii si Conditiile de folosire, fara nici un fel de notificare prealabila.
- Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor disponibile in Red-Box.ro (i.e. imagini statice/dinamice, prezentari multimedia etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate in cadrul Red-Box.ro exclusiv cu titlu de prezentare.
- In cazul in care plata Pretului Produselor este efectuata online, Societatea nu este/nu poate fi facuta responsabila pentru nici un alt cost suplimentar ocazionat Clientului/Utilizatorului, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului bancar al Clientului/Utilizatorului, in cazul in care moneda de emitere a acestuia nu este in RON.
- Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta unei terte parti servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Clientului/Utilizatorului, nefiind necesar acordul acestuia.
- Clientul/Utilizatorul poate interactiona cu Vanzatorul in orice mod pus la dispozitie de acesta, prin intermediul magazinului online Red-Box.ro.
- Crearea de Conturi multiple, folosind adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al Campaniilor Promotionale este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. Red-Box.ro isi rezerva dreptul de a suspenda Conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente Campaniilor Promotionale sau ofertelor in curs, de a anula Contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.
- Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi, dar fara a se limita la accesarea datelor Clientilor si/sau Utilizatorilor Red-Box.ro, alterarea continutului platformei www.red-box.ro, incercarea de afectare a performantelor serverelor care deservesc platforma www.red-box.ro, deturnarea continutului livrarilor Produselor catre terti etc.) vor fi pedepsite conform prevederilor legale in vigoare.
2. DEFINITII
Definitiile de mai jos se vor aplica termenilor urmatori atunci cand sunt utilizati in materialul de fata, cu exceptia cazului in care contextul impune un alt inteles:
Campanii Promotionale
Conditiile particulare de vanzare ale Produselor expuse in cadrul Red-Box.ro, reglementate prin regulamente aferente, cu respectarea Legislatiei Incidente (i.e. reducerea Pretului sau a costurilor de livrare, in limita stocurilor disponibile, etc).
Cerinte Tehnice
Cerinte tehnice minime a caror indeplinire este necesara pentru utilizarea Red-Box.ro si anume calculator, laptop sau alt dispozitiv multimedia cu acces la internet, de natura a asigura accesul la posta electronica si la internet.
Client
Orice persoana fizica care are varsta de minim 18 ani sau persoana juridica care viziteaza Red-Box.ro si/sau efectueaza o Comanda in baza unui Cont.
Comanda
Un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client/Utilizator, prin intermediul caruia Clientul/Utilizatorul isi exprima intentia de a incheia un Contract la Distanta, cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanta, precizand totodata Produsele pe care se ofera sa le achizitioneze de la Vanzator si furnizandu-i acestuia datele necesare pentru incheierea si realizarea Contractului la Distanta.
Comunicari Comerciale
Serviciul electronic de tip „newsletter” care permite Clientilor sau Utilizatorilor sa receptioneze informatii periodice de la Vanzator, in special despre Campaniile Promotionale si Produsele oferite spre vanzare in cadrul Red-Box.ro, la adresa de e-mail sau numarul de telefon pe care Clientul si/sau Utilizatorul le-au furnizat in procesul de creare al Contului.
Consumator
Orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale.
Cont
Serviciul electronic pus la dispozitia Clientului de catre Red-Box.ro, identificat prin adresa de email (Login) si Parola, introduse de Client, resurse colectate de sistemul informatic al Vanzatorului si care permite Clientului sa utilizeze functionalitati/servicii suplimentare (i.e. vizualizare comenzi, facturi fiscale etc.).
Contract la Distanta
Contract de vanzare-cumparare incheiat la distanta, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Clientului/Utilizatorului, materializat in comanda confirmata si acceptata de catre Vanzator, prin email si prin intermediul caruia Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Produsele, iar Clientul/Utilizatorul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca si sa faca plata acestor Produse, in acord cu principiile stabilite de Termenii si Conditiile Red-Box.ro;
Continut
Elemente de tip text, grafice sau multimedia, cum ar fi, dar fara a se limita la, informatii despre Produse si inclusiv imagini si descrieri ale acestora, videoclipuri promotionale, daca este cazul, descrieri si imagini ale persoanelor, scripturi, software, marci inregistrare, care sunt postate si distribuite in cadrul Red-Box.ro de catre Vanzator, fiind proprietatea acestuia sau a furnizorilor sai;
Cos de Cumparaturi
Serviciul pe care Vanzatorul il ofera fiecarui Client sau Utilizator al Red-Box.ro si care permite plasarea Comenzii pentru unul sau mai multe Produse, introducerea codurilor de reducere care faciliteaza micsorarea Pretului in conditiile anumitor Campanii Promotionale, vizualizarea Pretului fiecarui Produs in parte si al tuturor Produselor impreuna, al eventualelor costuri legate de livrarea Produselor si a datei estimative de livrare a acestora. Cosul de Cumparaturi colecteaza ofertele depuse de Client sau Utilizator pentru incheierea Contractului la Distanta. Prin intermediul unei Comenzi, Clientul sau Utilizatorul pot adauga in Cosul de Cumparaturi mai multe Produse in vederea incheierii Contractului la Distanta;
Curier
Orice persoana de drept public sau privat care presteaza servicii de curierat rapid.
Departamentul relatii clienti – customer support (CS)
Departamentul Customer Support (relatii clienti) si care ofera Clientilor sau Utilizatorilor informatii cu privire la activitatea desfasurata prin intermediul Red-Box.ro, pus la dispozitie de acesta, prin intermediul magazinului online Red-Box.ro.
Red-Box.ro
Magazinul online care consta in platforma de comert electronic www.Red-Box.ro si care permite plasarea Comenzilor de catre Client sau Utilizator, precum si prestarea de servicii puse la dispozitie de catre Vanzator. Red-Box.ro este detinut, operat si administrat de catre Vanzator, fiind alcatuit dintr-un ansamblu de pagini de internet corelate intre ele, care poate fi accesat prin intermediul unui browser web.
Favorite
Sectiune a Contului care permite Clientului sa isi creeze Liste cu Produse pe care doreste sa le monitorizeze in vederea unei eventuale achizitii.
Legislatia Incidenta
Codul Civil din 2009, Ordonanta Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, Legea nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre profesionisti si consumatori, Legea nr. 356/2002 privind comertul electronic, Hotararea Guvernului nr. 1308/2002 privind aprobarea normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 356/2002 privind comertul electronic, Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiilor asociate acestora, Legea nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Liste
Sectiunea din Favorite in care Clientul poate adauga Produse pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei potentiale achizitii si pe care le poate sterge sau adauga ulterior in Cosul de Cumparaturi.
Login
Adresa de e-mail a Clientului si parola furnizate in cadrul Red-Box.ro in timpul procesului de creare al Contului.
Parola
Un sir alfanumeric necesar autorizarii accesului in Cont, care este stabilit de catre Client in procesul de crearea al Contului.
Pret
Suma de bani pe care o primeste Vanzatorul in schimbul furnizarii catre Client/Utilizator a Produsului comandat, in conformitate cu termenii si conditiile Contractului la Distanta. Pretul este format din valoarea Produsului, la care se adauga, dupa caz, cheltuielile de transport si/sau incasare aferente. Cheltuielile de transport si/sau incasare aferente sunt detaliate pe www.Red-Box.ro, inainte de plasarea Comenzii de catre Client si/sau Utilizator, dar si mai jos, in cuprinsul sectiunii „Livrare”.
Pick Up Point
Locatii din care Clientul/Utilizatorul isi poate ridica Comenzile;
Produs
Bunul mobil listat in cadrul Red-Box.ro, mentionat in Comanda si care face obiectul Contractului la Distanta, ce urmeaza a fi furnizat de catre Vanzator Clientului sau Utilizatorului, in schimbul achitarii Pretului;
Rating/Review
Modalitate de exprimare de catre Client/Utilizator a gradului de satisfactie al acestuia in raport cu un anumit Produs, fiecare dintre acestea putand primi un punctaj de la o stea la cinci stele;
Termeni si Conditii Red-Box.ro
Prezentul document, care defineste termenii de incheiere a Contractelor la Distanta prin intermediul Red-Box.ro si al Aplicatiei, stabileste drepturile si obligatiile Vinzatorului si ale Clientului/Utilizatorului, in acord cu prevederile Legislatiei Incidente;
Tranzactie
Operatiunea de incasare sau de rambursare catre Client/Utilizator a sumei rezultate din vanzarea unui Produs de catre Red-Box.ro, prin utilizarea oricarui service de plata agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare aleasa de catre Client/Utilizator.
Utilizator/Vizitator
Orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica care viziteaza Red-Box.ro si/sau efectueaza o Comanda, fara a avea creat un Cont de Client;
Zi Lucratoare
Una din zilele de luni pana vineri inclusiv, cu exceptia sarbatorilor legale, declarate zile libere.
3. SERVICII ELECTRONICE SI FUNCTIONALITATI PUSE LA DISPOZITIA CLIENTULUI SI/SAU UTILIZATORULUI DE CATRE VANZATOR IN CADRUL RED-BOX
In cadrul Red-Box.ro, Vanzatorul pune la dispozitia Clientului si/sau Utilizatorului urmatoarele servicii electronice si functionalitati:
- crearea Contului;
- utilizarea Cosului de Cumparaturi;
- plasarea Comenzilor, precum si incheierea Contractelor la Distanta, in conditiile reglementate de Termenii si Conditiile Red-Box.ro;
- vizualizarea Continutului afisat in cadrul Red-Box.ro;
- trasmiterea de Comunicari Comerciale, in baza consimtamantului exprimat in prealabil de catre Client;
- crearea Listelor, interactiunea cu sectiunea Favorite si utilizarea facilitatii de Rating/Review;
- informatii cu privire la Pick Up Points (i.e. geolocalizare, orar functionare, etc).
- Vanzatorul, suplimentar pentru Clientii care au deja Cont, ofera gratuit stocarea si punerea la dispozitia acestora prin intermediul Contului a istoricului Comenzilor, a facturilor fiscale aferente Produselor achizitionate, a posibilitatii actualizarii datelor de contact, livrare si plata, dupa caz, etc.
- Utilizarea Contului este posibila dupa finalizarea urmatorilor pasi de catre Client:
- completarea formularului de inregistrare, intelegerea si acceptarea prevederilor Termenilor si Conditiilor Red-Box.ro;
- apasarea butonului „Creeaza cont” sau logarea prin intermediul contului Clientului de Facebook sau Google.
- Utilizarea Cosului de Cumparaturi incepe in momentul in care Clientul adauga primul Produs in Cosul de Cumparaturi.
- Cosul de Cumparaturi este oferit gratuit, are caracter singular si se incheie atunci cand Comanda este plasata prin intermediul acestuia sau cand Clientul/Utilizatorul nu finalizeaza Comanda prin intermediul lui, iar Cosul de Cumparaturi salveaza informatiile selectate de Client si dupa incheierea sesiunii browserul sau a Aplicatiei, inclusiv deconectarea, insa nu rezerva Produsele.
- Clientul si/sau Utilizatorul au urmatoarele obligatii in ceea ce priveste utilizarea serviciilor electronice si a functionalitatilor puse la dispozitie de Vanzator in cadrul Red-Box.ro:
- sa furnizeze date conforme cu realitatea atunci cand plaseaza o Comanda sau in formularele de inregistrare la crearea Contului;
- sa actualizeze datele pe care le-au furnizat Vanzatorului la momentul plasarii Comenzii si al incheierii Contractului la Distanta, in special pentru utilizarea corecta a serviciilor electronice si a functionalitatilor oferite de Red-Box.ro. Clientul/Utilizatorul are posibilitatea de a modifica in orice moment datele introduse in timpul crearii Contului sau al plasarii Comenzii, utilizand toate optiunile disponibile din cadrul sectiunii Cont sau plasare Comanda;
- sa foloseasca serviciile electronice si functionalitatiile puse la dispozitie de catre Vanzator astfel incat sa nu interfereze cu functionarea platformei Red-Box.ro;
- sa utilizeze serviciile si functionalitatile puse la dispozitie de catre Vanzator in conformitate cu legislatia in vigoare si cu Termenii si Conditiile Red-Box.ro;
- sa plateasca la termen Pretul si celelalte costuri asociate livrarii Produselor, dupa caz;
- sa preia la timp Produsele comandate prin utilizarea metodei de livrare si plata ramburs;
- sa nu desfasoare activitati informatice sau orice alte activitati care au ca scop obtinerea de informatii care nu sunt destinate Clientului si/sau Utilizatorului, inclusiv date ale altor Clienti sau care interfereaza cu principiile sau aspectele tehnice de functionare ale Red-Box.ro si realizarea platii Pretului Produselor, ori modificarea neautorizata a Continutului furnizat de Vanzator, in special a celor furnizate in cadrul Red-Box..ro referitor la Preturi sau la descrierea Produselor.
4. COMUNICARI COMERCIALE
Clientul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice in ceea ce priveste Produsele oferite in cadrul Red-Box.ro, inclusiv cu privire la oferte sau promotii, dupa cum urmeaza:
- prin modificarea setarilor din Cont la sectiunea “Setari Cont”;
- prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in Comunicarile Comerciale primite de la Vanzator;
- prin contactarea Departamentului CS.
- Nu sunt considerate Comunicari Comerciale, in intelesul Legislatiei Incidente, mesajele primite de catre Client/Utilizator de la Vanzator, prin SMS sau posta electronice, referitoare la statusul relatiei dintre Vanzator si Client/Utilizator (i.e. confirmare creare cont, confirmare plasare Comanda, notificare livrare Produse, comunicare incidente de securitate, etc).
5. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
- Red-Box.ro colecteaza si prelucreaza datele cu caracter personal in cadrul platformei www.red-box.ro conform Politicii privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal in Red-Box.ro, disponibila aici.
- Consimtamantul pentru primirea de Comunicari Comerciale se manifesta de Client si/sau Utilizator conform Politicii privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal, disponibila pe www.red-box.ro. Detalii cu privire la prelucrarea datelor in vederea transmiterii de Comunicari Comerciale privind Produsele, inclusiv conditiile de dezabonare, se gasesc in Politica privind Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal in Red-Box.ro, disponibila aici.
6. INREGISTRAREA UNUI CONT DE CLIENT. PLASAREA COMENZII. INCHEIEREA CONTRACTULUI LA DISTANTA
6.1 Inregistrarea unui Cont de Client
- Pentru crearea unui cont pe platforma www.Red-Box.ro, potentialul client este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida si sa urmeze pasii descrisi in pagina de creare a Contului, disponibila la adresa www.Red-Box.ro.
- Inregistrarea Contului necesita repetarea Parolei de doua ori pentru a detecta si corecta greselile de tastare.
- Clientul obtine accesul la Cont cu ajutorul Loginului si al Parolei, precum si prin conectarea prin intermediul contului acestuia de Facebook sau Google. Clientul se conecteaza in Contul sau dupa inregistrarea in Red-Box.ro. Contul permite stocarea informatiilor referitoare la adresa furnizata de Client pentru Produsele comandate, la starea si istoricul Comenzilor, facturile fiscale emise de Vanzator, Lista sau Produsele Favorite.
- Clientul este obligat sa pastreze Parola in deplina confidentialitate, sa nu o dezvaluie persoanelor terte si intelege ca daca incredinteaza cuiva Parola Contului, respectiva persoana va avea acces la datele sale cu caracter personal, iar Red Box va fi astfel exonerata de orice raspundere care ar deriva dintr-o utilizare neautorizata a Contului.
- Vanzatorul ofera posibilitatea Clientului de a-si modifica Parola in orice moment.
- Red Box poate refuza cererea de inregistrare a unui Cont in situatiile in care Departamentul CS sau Departamentul Tehnic al Societatii constata ca in procesul de creare al Contului au fost utilizate informatii neconforme cu realitatea.
- Clientul are posibilitatea, in orice moment si fara motiv, sa stearga Contul (anularea Contului), fie direct din Cont, fie prin trimiterea unei solicitari catre Departamentul CS.
- Crearea Contului nu este necesara pentru a plasa o Comanda in cadrul Red-Box.ro, aceasta putand fi efectuata si de un Utilizator.
6.2. Plasarea Comenzii
6.2.1 Aspecte generale
- Vanzatorul ofera posibilitatea plasarii Comenzii pentru Produse prin accesarea platformei www.Red-Box.ro;
- Red-Box.ro nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat de catre Client si/sau Utilizator, din care pot decurge intarzieri sau imposibilitati de livrare. Totodata, in acest caz, Red Box nu poate fi tinuta raspunzatoare pentru orice eventual prejudiciu suferit de Client si/sau Utilizator ca urmare a intarzierii in livrarea Comenzii.
- Red-Box.ro poate refuza o Comanda, sub rezerva transmiterii unei notificari prealabile Clientului si/sau Utilizatorului, fara a exista obligatii intre parti si fara sa existe posibilitatea pentru Client si/sau Utilizatorul sa poata pretinde daune, in oricare din urmatoarele situatii:
- esuarea / invalidarea Tranzactiei;
- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului/Utilizatorului a Tranzactiei, efectuata prin transfer bancar;
- date incomplete sau incorect furnizate de Client si/sau Utilizator;
- activitatea Clientului si/sau a Utilizatorului poate produce daune platformei www.Red-Box.ro si/sau partenerilor comerciali ai Societatii;
- exista suspiciuni rezonabile cu privire la o posibila frauda din partea Clientului sau a Utilizatorului in ceea ce priveste modalitatea de plata a Pretului Produselor.
- Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe platforma www.Red-Box.ro sa fie exacta si corecta, Vanzatorul nu poate fi tinut raspunzator pentru inexactitatile care pot aparea in completarea de catre Client si/sau Utilizator a formularelor din platforma www.Red-Box.ro pentru finalizarea Comenzii. Clientul si/sau Utilizatorul sunt responsabili pentru corectitudinea si caracterul complet al informatiilor pe care le furnizeaza in cadrul formularelor disponibile pe platforma www.Red-Box.ro.
- In anumite situatii si pentru motive justificate, Red Box isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Produselor din Comanda. In aceste situatii, Clientii/Utilizatorii vor fi notificati prin intermediul postei electronice, iar Red Box va returna suma achitata de Client sau Utilizator, in cazul in care contravaloarea Produselor a fost achitata anterior de catre Client sau Utilizator.
- In cazul in care un Produs comandat de catre Client/Utilizator nu mai poate fi livrat/furnizat de catre Red Box, ne obligam sa informam Clientul/Utilizatorul asupra acestui fapt, fie telefonic, fie prin email si in cazul in care Clientul/Utilizatorul a achitat anterior acestei informari contravaloarea Produsului, sa returnam in contul bancar indicate de Client contravaloarea Produsului, in termen de maxim 14 zile de la data la care Societatea a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Clientul/Utilizatorul si-a exprimat in mod expres intentia de a iesi din Contractul la Distanta.
- Vanzatorul isi rezerva dreptul de a stabili un prag valoric minim al Comenzii, pentru care livrarea Produsului/Produselor este gratuita.
- Red Box isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse care sunt afisate in Red-Box.ro ca urmare a unor erori tehnice sau de alta natura care prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru Produse.
- Red-Box.ro va notifica Clientul/Utilizatorul prin email cu privire la statusul Comenzii (i.e. initiere si preluare Comanda, trimitere si ridicare colet, etc).
- Din cauza timpului foarte scurt de procesare a Comenzilor, este imposibila operarea de modificari asupra Comenzilor deja plasate. Anularea Comenzii se poate face in maxim o ora de la plasarea acesteia.
- Prin plasarea Comenzii, Clientul si/sau Utilizatorul certifica faptul ca a implinit varsta de 18 ani.
6.2.2. Plasarea Comenzii
- Disponibilitatea unui Produs va fi afisata in Red-Box.ro dupa cum urmeaza:
- “in stoc” – stocul Red-Box.ro cuprinde cel putin o (1) bucata a Produsului respectiv;
- “stoc epuizat” – Produsul nu mai este disponibil in stocul Red-Box.ro;
- In cadrul Red-Box.ro, Clientul/Utilizatorul plaseaza Comanda in urmatorul mod:
- Clientul adauga Produsul/Produsele selectat/e in Cosul de Cumparaturi si apoi merge la formularul de Comanda;
- Clientul confirma in formularul de Comanda conformitatea datelor necesare incheierii si executarii obiectului Contractului la Distanta. Utilizatorul trebuie sa completeze formularul de Comanda individual cu datele lui, necesare pentru incheierea si executarea obiectului Contractului la Distanta. In fiecare situatie transmiterea de catre Client/Utilizator a unor date neactualizate/incorecte poate duce la imposibilitatea realizarii obiectului Contractului la Distanta. In formularul de Comanda este necesar a fi specificate urmatoarelor date ale Clientului/Utilizatorului: numele si prenumele, adresa (strada, numarul casei / locuintei, codul postal, localitatea, tara), adresa de e- mail, numar de telefon de contact, precum si datele ce tin de Contractul la Distanta, respectiv Produsul/Produsele, cantitatea Produsului/Produselor, in cazul disponibilitatii, modelul, culoarea si marimea Produsului, locul si metoda de livrare a Produsului/Produselor, modalitatea de plata aleasa. In cazul Clientilor nonconsumatori, este, de asemenea, necesara furnizarea datelor complete ale persoanei juridice (i.e. numar inmatriculare in Registrul Comertului, cod unic de inregistrare, adresa sediu social);
- Clientul/Utilizatorul alege una din modalitatile de livrare puse la dispozitie de catre Vanzator, precum si modalitatea de plata a Pretului si a eventualelor costuri generate de livrarea Produsului/Produselor;
- Clientul trimite Vanzatorului Comanda, depunand oferta de achizitionare a Produsului, prin intermediul functionalitatii puse la dispozitie de Red-Box.ro in acest scop (i.e. butonul ”Plaseaza Comanda”). La plasarea Comenzii de catre Client/Utilizator, se cere acceptarea Termenilor si Conditiile Red-Box.ro;
- In timpul plasarii Comenzii, pana la apasarea butonului ”Plaseaza Comanda”, Clientul/Utilizatorul are posibilitatea de a revizui Cosul de Cumparaturi, in sensul de a adauga/elimina Produse sau a modifica cantitatea acestora, de a modifica adresele de facturare si livrare, precum si modalitatea de livrare si plata;
- in functie de metoda de plata aleasa, Clientul/Utilizatorul poate fi redirectionat catre o pagina a unui prestator extern, care furnizeaza servicii de plata in scopul realizarii platii Pretului.
- Vanzatorul, ca raspuns la Comanda plasata de Client/Utilizator, va trimite Clientului/Utilizatorului un mesaj automat pe adresa de e-mail furnizata de Client/Utilizator, prin intermediul caruia ii va confirma acestuia primirea Comenzii si inceperea verificarii disponibilitatii Produsului. In situatia in care plata Produsului/Produselor comandate a fost facuta online, mesajul automat va fi trimis Clientului/Utilizatorului numai dupa ce Red-Box.ro a primit din partea procesatorului de plati confirmarea efectuarii Tranzactiei.
- In cazul in care Vanzatorul, din cauza lipsei disponibilitatii Produsului, constatata ca urmare a verificarii Comenzii plasate de Client/Utilizator, nu o poate onora cu privire la Produsul comandat/toate Produsele comandate, Clientul/Utilizatorul are dreptul de a anula toata Comanda (in ceea ce priveste toate ofertele). Anularea Comenzii de catre Client/Utilizator elibereaza Vanzatorul de obligatia realizarii acesteia.
- Comanda primeste un numar si toate ofertele de achizitionare privind Produsele listate in Comanda vor fi procesate in paralel.
- Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Utilizatorul declara in mod expres ca este de acord ca un reprezentant Red-Box.ro sa il contacteze prin orice mijloc disponibil (i.e. e-mail/telefon) pentru confirmarea Comenzii.
6.2.3 Incheierea Contractului la Distanta
- Contractul la Distanta se considera a fi incheiat in momentul in care Vanzatorul confirma prin email plasarea Comenzii de catre Client/Utilizator si disponibilitatea Produsului/Produselor, prin acceptarea ofertei acestuia privind achizitionarea Produsului/Produselor mentionata in Comanda.
- Contractul la Distanta denumeste in special Produsul, caracteristicile sale principale, Pretul, costurile de expediere si alte conditii relevante, continutul acestuia completandu-se cu Termenii si Conditiile Red-Box.ro.
- Vanzatorul se straduieste sa asigure disponibilitatea tuturor Produselor si sa realizeze obiectul Contractului la Distanta. Daca livrarea Produselor nu este posibila din motive independente de Red-Box.ro, Clientul/Utilizatorul are dreptul la rezolutiunea Contractului la Distanta si restituirea tuturor sumelor achitate, dupa caz. Clientul/Utilizatorul nu poate solicita plata unor prejudicii morale.
7. MODALITATI SI TERMENI DE PLATA PENTRU PRODUSELE ACHIZITIONATE IN CADRUL RED-BOX.RO. FACTURARE
7.1. Modalitati si Termeni de Plata pentru Produsele Achizitionate in cadrul Red-Box.ro
- Vanzatorul pune la dispozitia Clientului/Utilizatorului, in principiu, urmatoarele metode de plata:
- numerar, in sistem ramburs, plata Pretului fiind efectuata direct la Curier sau in Pick Up Point, in momentul primirii/ridicarii coletului aferent Comenzii plasate de Client/Utilizator;
- plata cu carduri de plata prin intermediul serviciilor autorizate, atat in cadrul Red-Box.ro, cat si la ridicarea din Pick Up Point a coletului aferent Comenzii Clientului/Utilizatorului.
- Metodele de plata actuale sunt specificate in cadrul Red-Box.ro in Cosul de Cumparaturi, sectiunea "Detalii Plata"
- In cazul in care Clientul/Utilizatorul alege sa plateasca ramburs la primirea/ridicarea coletului, acesta este obligat sa efectueze plata la primirea/ridicarea coletului, in caz contrar acesta nu ii va fi livrat de Curier/angajatul Societatii din Pick Up Point. Refuzul primirii coletului duce la rezolutiunea Contractului la Distanta si descarca Vanzatorul de obligatia unei noi livrari a Produsului respectiv.
- Datele cardului de plata al Clientului/Utilizatorului nu vor fi accesibile Red Box si nici nu vor fi stocate de catre Societate sau de catre procesatorul de plati integrat in platforma www.Red-Box.ro, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau de o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului folosit de Client/Utilizator la perfectarea Tranzactiei, despre a carei identitate Clientul/Utilizatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
- Pentru motive de securitate a Tranzactiilor, Clientul/Utilizatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe www.Red-Box.ro si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in Cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).
7.2. Facturare
- Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura fiscala pentru Produsele livrate conform Comenzii, obligatia Clientului/Utilizatorului fiind sa precizeze in mod corect si complet toate informatiile necesare emiterii de catre Vanzator a facturii fiscale, in conformitate cu legislatia in vigoare.
- Prin trimiterea Comenzii, Clientul/Utilizatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile fiscale in format electronic, prin adaugarea acestora de catre Red-Box.ro in Contul Clientului sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata de Client/Utilizator.
- Facturile fiscale emise de Vanzator pentru Produsele aferente unor Comenzi ce vor fi livrate prin curier se vor transmite Clientului/Utilizatorului prin email. Facturile aferente Produsului/Produselor care nu au fost preluate de catre Client/Utilizator vor fi anulate de Vanzator la momentul la care Produsul/Produsele va/vor fi restituit/e de Curier.
8. MODALITATI SI COSTURI DE TRANSPORT. TERMENE SI CONDITII DE LIVRARE. RECEPTIA PRODUSELOR
8.1. Modalitati si Costuri de Transport
8.1.1. Modalitati de Transport
- Livrarea Produselor este disponibila pe teritoriul Romaniei si in strainatate.
- Vanzatorul ofera Clientului/Utilizatorului urmatoarele metode de livrare ale Produsului/Produselor:
- expediere prin curier,
- expediere prin curier cu ramburs;
- ridicare personala din Pick Up Points/pachetomate.
Livrarea Produselor se poate realiza prin intermediul Curierului, la adresa specificata de Client/Utilizator in Comanda sau prin ridicare personala, intr-unul din centrele Pick Up Point ale partenerilor Red Box, ales de Client/Utilizator.
8.1.2 Costuri de Transport
Prevederi Generale:
- Costurile de Transport pentru livrarea Produselor sunt in sarcina Clientului/Utilizatorului, cu exceptia cazului cand Contractul de Vanzare la Distanta prevede altfel.
- Costurile livrarii Produsului (pentru transport, livrare si servicii postale) sunt indicate in paginile platformei www.red-box.ro la sectiunea “Costuri de livrare” si in momentul plasarii Comenzii de catre Client/Utilizator.
- Costurile Livrarii
- In cazul incheierii Contractului la Distanta, pentru fiecare Comanda plasata pe Red-Box.ro se va percepe un cost de transport ce difera in functie de modalitatea si locatia de livrare selectata de Client/Utilizator in pagina de finalizare a Comenzii.
- Red Box isi rezerva dreptul de a acorda transport gratuit pentru comenzile cu o valoare mai mare de o suma stabilita in avans si comunicata pe Red-Box.ro. Aceasta suma poate varia, iar stabilirea ei ramane la latitudinea Vanzatorului.
8.2. Termene si Conditii de Livrare. Receptia Produselor
8.2.1 Termene de Livrare
- Durata totala de asteptare privind livrarea Produsului catre Client/Utilizator (data livrarii) se compune din timpul de pregatire al Comenzii pentru expediere de catre Vanzator si durata de livrare a Produsului de catre Curier/ridicare personala din Pick Up Points.
- Data estimata de livrare poate varia in functie de Produs si/sau metoda de livrare aleasa (i.e. acesta se afla in stocul propriu al Red-Box sau in stocul furnizorului) si este comunicata in e-mailul de inregistrare comanda.
- Pentru toate categoriile de Produse, termenul maxim de livrare este de 30 de zile calendaristice de la data incheierii Contractului la Distanta.
- Avand in vedere numarul mare de Comenzi ce se pot inregistra pe perioada Campaniilor Promotionale desfasurate de catre Vanzator, exista posibilitatea ca termenul de livrare al Produselor estimat pe www.Red-Box.ro la momentul vizualizarii Produsului/plasarii Comenzii sa poata suferi modificari. Societatea va intreprinde toate actiunile necesare pentru a livra Produsele comandate in termen de 30 de zile calendaristice de la incheierea Contractului la Distanta.
- Daca Produsele nu au fost livrate in termenul indicat, Clientul/Utilizatorul poate solicita livrarea intr-un termen suplimentar, de 5 Zile Lucratoare. Daca nici in termenul suplimentar Produsele nu sunt livrate, Clientul/Utilizatorul poate solicita rezolutiunea Contractului la Distanta.
- In cazul in care Produsele sunt indisponibile (inclusiv in cazul in care Pretul sau unele caracteristici ale Produselor au suferit modificari, ulterior confirmarii de catre Societate a Comenzii, Red Box va informa Clientul/Utilizatorul despre indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a achitat vor fi rambursate Clientului/Utilizatorului in termen de 14 zile calendaristice de la data informarii respective, daca Clientul/Utilizatorul le-a achitat in avans. Clientul/Utilizatorul poate confirma modificarile intervenite cu privire la pretul sau caracteristicile Produselor, modificand astfel Comanda initiala, iar Red Box va livra Produsele conform Comenzii astfel modificate de catre Client/Utilizator.
- In cazul in care Clientul/Utilizatorul plaseaza o Comanda care contine Produse de la furnizori diferiti, din punctul de vedere al livrarii, acestea vor fi considerate colete diferite si vor fi evidentiate ca atare pe www.Red-Box.ro in pagina de Comanda. Acestea au termene diferite de livrare, iar taxa de transport se aplica o separat.
8.2.2. Conditii de Livrare
- In cazul Comenzilor cu ridicare personala este necesar ca persoana care va prelua coletul sa prezinte la punctul de ridicare un act de identitate al Clientului/Utilizatorului.
- Clientul/Utilizatorul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa aleasa pentru livrarea Comenzii.
- Clientul/Utilizatorul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar in care Curierul il anunta ca livreaza Comanda, in caz contrar urmand a suporta taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar in care se livreaza Comanda va putea fi modificat doar cu acordul Curierului.
- La solicitarea reprezentantilor Red-Box.ro din Pick Up Point sau ale Curierului, Clientul/Utilizatorul va face dovada identitatii sale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.
- In cazul in care Clientul/Utilizatorul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii prealabile catre Curier a numarului Comenzii.
- Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul/Utilizatorul nu indeplineste conditiile de mai sus.
- In cazul livrarii la locul de munca sau in orice alta locatie aleasa de Client/Utilizator, daca Curierul nu poate avea acces in incinta imobilului respectiv, Clientul/Utilizatorul trebuie sa se asigure ca poate receptiona Comanda.
- Livrarea se considera a fi indeplinita de catre Red Box la momentul predarii Produselor Comandate catre Client/Utilizator sau a ridicarii acestora din Pick Up Point.
8.2.3. Receptia Produselor
- Clientul/Utilizatorul are obligatia de a semna bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier la livrarea Produselor comandate, la care este anexata nota de livrare ce contine toate informatiile despre Produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). De asemenea, Clientul/Utilizatorul va verifica daca Produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe nota de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.
9. GARANTIA PRODUSELOR SI RECLAMATII CU PRIVIRE LA PRODUSE
9.1.Garantia Produselor
- Garantia reprezinta orice angajament asumat de Vanzator fata de Client/Utilizator prin care acesta se obliga sa restituie Clientului/Utilizatorului, fara solicitarea unor costuri suplimentare, Pretul platit, pretul de reparare sau pretul de inlocuire a Produsului, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in Red-Box.ro sau in declaratia de conformitate a Produsului.
- Produsele afisate in cadrul Red-Box.ro pot fi supuse garantiei producatorului sau a distribuitorului. Termenii si conditiile detaliate ale garantiei, precum si durata acesteia sunt prezentate pe documentul de garantie emis de catre producator sau distribuitor si care insoteste Produsul, dupa caz.
- Produsul beneficiaza de garantie in urmatoarele conditii:
- Clientul/Utilizatorul a achizitionat Produsul de la Red-Box.ro;
- Clientul/Utilizatorul a respectat instructiunile de folosire si intretinere ale Produsului, acesta fiind utilizat conform instructiunilor impuse de producator sau distribuitor;
- Clientul/Utilizatorul a pastrat certificatul de garantie si documentul fiscal (i.e. factura sau bon fiscal) care atesta achizitionarea Produsului. Locul prezentarii pentru a putea beneficia de garantie este cel specificat pe certificatul de garantie, care insoteste Produsul livrat.
- Cauze de pierdere a garantiei:
- Avarii/deteriorari mecanice ale Produsului, expunere excesiva la radiatii solare a Produsului sau modificari fizice neautorizate ale acestuia;
- Defectarea Produsului, ocazionata de nerespectarea instructiunilor de utilizare, intretinere, transport, manipulare si instalare ale acestuia, prevazute in manualul de utilizare;
- Deteriorarea mecanica provocata prin lovirea Produsului sau deteriorarea marcajului cu modelul si seria acestuia;
- Inundarea, incendierea, expunerea la soare sau la descarcari electrice a Produsului, modificari sau instalari necorespunzatoare, interventii neautorizate;
- Distrugerea circuitelor interne ale produsului, generate de socurile rezultate in urma manipularii necorespunzatoare a acestuia.
- Red Box nu ofera garantie comerciala pentru Produsele livrate Clientilor/Utilizatorilor.
9.2. Reclamatii cu privire la Produse
- Imaginile Produselor din Red-Box.ro au doar un caracter ilustrativ si informativ si nu constituie o prezentare obligatorie a proprietatii Produselor (i.e. ambalajul poate diferi, in functie de modificarile operate de producator sau distribuitor).
- Vanzatorul este obligat sa livreze Clientului/Utilizatorului Produse fara defecte si care sunt in conformitate cu Contractul la Distanta.
- Se considera ca produsele sunt in conformitate cu Contractul la Distanta, daca:
- Corespund descrierii facute de Vanzator in Red-Box.ro;
- Corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip.
- Prezinta parametrii de calitate si performante normale, la care Clientul/Utilizatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura Produsului, declaratiile Produsului privind caracteristicile concrete ale acestuia facute prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta Produsului.
- In cazul in care Produsele prezinta un defect la livrare, partile Contractului la Distanta pot conveni cu privire la o compensatie pe care Vanzatorul sa o acorde Clientului/Utilizatorului, sub forma unui Card Cadou.
- Reclamatia poate fi depusa de catre Client/Utilizator fie in scris, la adresa din Bucuresti, Intrarea Neatarnarii, nr. 15, ap. 7, Sector 1, fie prin email, la adresa support@red-box.ro. Pentru a facilita o cat mai buna intelegere a problemelor pe care Clientul/Utilizatorul le ridica cu privire la Produs si din dorinta de a solutiona reclamatia acestuia cu celeritate, Societatea recomanda trimiterea Produsului la sediul Societatii, mentionat anterior, in vederea examinarii acestuia. De asemenea, Red Box recomanda Clientului/Utilizatorului sa mentioneze in reclamatie informatii referitoare la:
- Imprejurarile care fac obiectul reclamatiei, mai exact la tipul defectului Produsului si la data constatarii acestuia;
- Modalitatea aleasa de a aduce Produsul in conformitate cu Contractul la Distanta sau declaratia referitoare la micsorarea Pretului sau renuntarea la Contractul la Distanta;
- Datele de contact ale petentului.
- Daca Produsul vandut are un defect, Clientul/Utilizatorul are dreptul sa ceara inlocuirea Produsului cu unul fara defecte sau eliminarea defectului, sub forma inlocuirii sau a repararii Produsului. Daca inlocuirea Produsului sau eliminarea defectului acestuia este imposibila pentru Vanzator, Clientul/Utilizatorul poate solicita reducerea Pretului Produsului sau, daca defectul este unul substantial, se poate retrage din Contractul la Distanta.
- In masura in care reclamatia formulata de Client/Utilizator este justificata, Vanzatorul are urmatoarele obligatii:
- Daca inlocuirea sau reparatia Produsului sunt posibile, sa inlocuiasca Produsul defect cu unul fara defecte sau sa inlature defectul intr-un timp rezonabil, in conformitate cu prevederile Legislatiei Incidente si pe cheltuiala sa. Orice reparare sau inlocuire va fi facuta in cadrul unei perioade de timp rezonabile stabilita de comun acord intre Vanzator si Client/Utilizator;
- Daca inlocuirea sau reparatia Produsului nu sunt posibile, sa restituie Clientului/Utilizatorului Pretul, partial sau total, in functie de solicitarea Clientului/Utilizatorului, in termen de 15 zile calendaristice de la data la care Vanzatorul este notificat in acest sens de catre Client/Utilizator. In scopul rambursarii Pretului si finalizarii Tranzactiei, Societatea va restitui suma respectiva in contul bancar in lei, furnizat de catre Client/Utilizator, cu exceptia cardurilor Revolut.
- Vanzatorul va raspunde solicitarii reclamatiei Clientului/Utilizatorului prin intermediul Departamentului CS, nu mai tarziu de 10 Zile Lucratoare de la data primirii acesteia. Societatea va informa Clientul/Utilizatorul despre progresul reclamatiei, in special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin email/telefon.
- In cazul in care, pentru a da curs solicitarii reclamatiei depuse de catre Client/Utilizator sau realizarea Garantiei va fi necesara punerea la dispozitia Vanzatorului a Produsului, Clientul/Utilizatorul va fi obligat sa livreze Produsul pe cheltuiala Clientului/Utilizatorului.
- Durata solutionarii reclamatiei, inclusiv eliminarea defectelor sau inlocuirea Produsului, dureaza de regula pana la 30 de zile calendaristice, fiind insa necesara furnizarea de catre Client/Utilizator a asistentei necesare in vederea respectarii termenului respectiv.
- Vanzatorul este raspunzator daca defectul fizic va fi constatat de Client/Utilizator in termen de doi ani de la data livrarii Produsului sau inainte de data de expirare mentionata pe ambalajul Produsului. Cererea de indepartare a defectului Produsului sau de schimb al acestuia cu alt Produs fara defecte trebuie formulata in termenul mentionat anterior, sub sanctiunea prescrierii acesteia.
- Clientul/Utilizatorul trebuie sa informeze Vanzatorul despre lipsa de conformitate a Produsului in termen de doua luni de la data la care a constatat-o, dar nu mai tarziu de doi ani de la data incheierii Contractului la Distanta.
10. CAMPANII PROMOTIONALE
10.1. Prevederi generale
- Prin intermediul Red-Box.ro, Societatea ofera Clientilor/Utilizatorilor diverse reduceri, cadouri sau carduri de cadou, utilizarea acestora fiind supusa anumitor regului, comunicate de Vanzator sub forma unor regulamente, publicate pe platforma www.Red-Box.ro.
- Cu exceptia cazului in care se prevede altfel, fiecare card cadou sau reducere poate fi folosit o singura data in cadrul aceleiasi Comenzi, neputandu-se cumula.
10.2. Campaniile Promotionale
10.2.1 Codurile promotionale
- Codurile promotionale oferite de Red-Box.ro in cadrul oricaror Campanii Promotionale sunt valabile exclusiv pentru sectiunea mentionata in e-mailul de transmitere a codului sau in regulamentul Campaniei Promotionale, cu exceptia cazului in care este specificat altfel.
- Pentru Produsele incadrate in categoria "Exceptii", nu se pot aplica coduri promotionale, acestea fiind achizitionate la pretul afisat pe www.Red-Box.ro.
- Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii Comenzii in cadrul Red-Box.ro, neputand fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii dupa ce aceasta a fost plasata.
- Pentru eligibilitatea la o Campanie Promotionala nu este luata in calcul valoarea transportului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. Campaniile Promotionale care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplica pentru fiecare livrare.
- In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o Comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din cauza Vanzatorului, Clientul/Utilizatorul are dreptul de a cere reactivarea codului promotional respectiv, exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa XXXXXXX, in care sa precizeze numarul de Comanda, starea acesteia, numele Clientului si codul promotional. Acestea se reactiveaza pe o perioada de maxim 30 de zile calendaristice.
- Promotiile pe Red-Box.ro nu se cumuleaza intre ele. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, carduri cadou, reduceri procentuale de pe www.Red-Box.ro, etc) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in Campania Promotionala. Anumite Campanii Promotionale nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare, acest lucru fiind specificat in regulamentul campaniei respective.
- Red-Box.ro stabileste unilateral sau in colaborare cu anumiti furnizori ai sai regulamentele Campaniilor Promotionale si ale concursurilor pe care le organizeaza pe Red-Box.ro, acestea fiind publicate exclusiv pe platforma www.Red-Box.ro. Beneficiile Campaniilor Promotionale sunt aplicate Comenzilor care respecta integral regulile afisate pe www.Red-Box.ro, in perioada de valabilitate clar mentionata si in limita stocului disponibil. Red-Box.ro nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a Produselor pentru intreaga perioada de promotie.
10.2.2 Carduri cadou/cupoane/coduri promotionale
- Prevederi generale
- Cardul cadou este un document electronic constand intr-un cod sau cupon promotional, de o anumita valoare, specificata in codul sau cuponul promotional si utilizat in vederea achizitionarii unui Produs la un pret diminuat cu valoarea card cadouului respectiv.
- Fiecare card cadou este identificat printr-un cod si are diverse cerinte pentru a fi valid si aplicabil. Clientul/Utilizatorul este responsabil sa verifice cu atentie toate detaliile si informatiile de pe cardul cadou, astfel incat reducerea sa poata fi acordata.
- Taxele de transport si manipulare se aplica Produsului achizitionat, dupa caz, daca in Campaniile Promotionale si regulamente nu se prevede altfel. Astfel, daca un card cadou, pentru a fi aplicabil, impune o anumita valoare minima de achizitie a unor Produse, taxele de transport, manipulare etc se aplica de asemenea si acestor Produse, dupa caz. Un card cadou nu se poate utiliza pentru a plati taxele, tarifele de livrare sau alte servicii, cu exceptia cazului in care se convine altfel.
- Orice produs cadou, indiferent de promotie, va avea o valoare minima, iar Clientul/Utilizatorul va achita impozitul la care este obligat prin lege in functie de promotie, dupa caz.
- Cadurile cadou sunt valabile numai daca sunt folosite in cadrul Red-Box.ro
- Cardurile cadou interzise de lege vor fi considerate nule. Cardurile cadou nu sunt destinate revanzarii si nu pot fi convertite in bani.
- Toate prevederile referitoare la frauda, mentionate in acesti Termeni si Conditii, sunt pe deplin aplicabile in ceea ce priveste fraudarea legata de carduri cadou, iar tentativa de frauda va fi adusa la cunostinta organelor abilitate.
- Conditii de aplicare
- Orice Campanie Promotionala la care se aplica carduri cadou sau reduceri se limiteaza la un singur card cadou per persoana fizica sau persoana juridica, identificata ca si Client/Utilizator.
- Fiecare card cadou este limitat la o singura utilizare si are valabilitate pentru o perioada limitata de timp, astfel cum se va mentiona in e-mailul de oferire a cardului cadou sau cum se precizeaza in fiecare Campanie Promotionala/oferta in parte. Red Box isi rezerva dreptul de a modifica sau anula aceste carduri cadou in orice moment, cu anuntarea prealabila a Clientilor/Utilizatorilor.
- Niciun card cadou nu poate fi aplicat altor promotii/oferte cu exceptia celor strict mentionate in oferta respectiva.
- Cardul cadou se aplica numai Produselor/categoriilor de Produse mentionate in mod expres ca fiind eligibile in Campania Promotionala. Produsele care sunt excluse din Campaniile Promotionale sunt comunicate in regulamentele aferente acestora sau in termenii si conditiile ofertelor speciale. Aceste exceptii includ in genere Produse care prin lege nu se pot vinde cu discount.
- In cazul Comenzilor care contin mai multe Produse, valoarea cardurilor cadou de reducere va fi alocata conform prevederilor fiecarei Campanii Promotionale.
- Orice card cadou va fi valabil incepand cu data aplicarii acestuia, ca reducere la Comanda deja efectuata. Un card cadou nu se poate aplica pe o Comanda deja plasata.
- In cazul in care o Comanda la care s-a aplicat reducerea prin card cadou si care contine mai multe Produse este anulata, respinsa sau returnata partial, discountul acordat prin aplicarea card cadouului nu poate fi aplicat celorlalte Produse ramase in Comanda, daca valoarea Comenzii nu respecta conditiile Campaniei Promotionale. Red Box nu va restitui valoarea alocata din card cadou pentru Produsele anulate, respinse sau returnate ce fac parte dintr-o Comanda cu produse multiple. Clientului/Utilizatorului i se va restitui suma achitata de acesta pentru Produse.
10.2.3 Intreruperea sau Retragerea Campaniei Promotionale
- In cazul unei Campanii Promotionale organizate in cadrul Red-Box.ro, Societatea, in calitate de organizator, isi rezerva dreptul de a intrerupe sau de a retrage Campania Promotionala oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a Consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisare pe platforma www.Red-Box.ro, semnalizare in Pick Up Points, etc.).
- Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricare din conditiile stabilite in regulamentul Campaniei Promotionale respective, in perioada desfasurarii acesteia, din motive intemeiate, dar nu inainte de a anunta publicul despre aceste modificari.
10.2.4 Campanii Promotionale cu produs cadou
- Orice promotie la care se ofera produs cadou se limiteaza la un produs cadou oferit in perioada de Campanie Promotionala per persoana fizica sau juridica (identificat ca si Client/Utilizator), indiferent de numarul Comenzilor inregistrate de catre o persoana fizica sau juridica in perioada in care Campania Promotionala este in curs de desfasurare.
- In cazul in care exista situatii de frauda identificate, Red Box isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula Comenzile fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.
- De asemenea, daca o Comanda la care s-a oferit produs cadou este respinsa sau returnata integral, Clientul/Utilizatorul este obligat sa returneze si Produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata.
11. RETRAGEREA DIN CONTRACTUL LA DISTANTA. POLITICA DE RETUR A RED-BOX.RO
Politica de retur si retragere din contractul la distanta a Red Box poate fi consultata aici.
12. PROTECTIA MEDIULUI
- Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase, care au un impact negativ asupra mediului si sanatatii populatiei in cazul in care nu sunt colectate separat.
- Avand in vedere prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 195/2005 privind protectia mediului si ale Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, Clientii vor avea in vedere urmatoarele:
- Cumparatorii Produselor au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;
- Colectarea acestor deseuri (DEEE) se va putea efectua prin intermediul punctelor de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de autoritatile publice locale care au obligatia de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorului spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;
- Clientii/Utilizatorii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate la momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie; astfel, Societatea aplica politica de colectare a DEEE in sistem de preluare a echipamentelor unul la unul, conform legislatiei in vigoare, daca echipamentul predat este echivalent si a indeplinit aceleasi functii ca si echipamentul nou furnizat.
- Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate este reprezentat de o pubela cu roti barata cu o cruce, ca in imaginea alaturata:
- Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseuri menajere si ca acestea fac obiectul unei colectari separate.
13. PROPRIETATEA INTELECTUALA
- Drepturile exclusive asupra Continutului pus la dispozitie/afisat prin intermediul Red-Box.ro de catre Vanzator sau contractorii acestuia, in special drepturile de autor, numele si sigla Red-Box.ro (marca comerciala), elementele grafice ale acestuia, software-ul precum si drepturile asupra bazelor de date sunt supuse protectiei juridice si sunt proprietatea Vanzatorului sau a furnizorilor/partenerilor sai contractuali. Clientul/Utilizatorul are dreptul sa foloseasca Continutul de mai sus, gratuit, dar numai pentru uz personal si exclusiv pentu utilizarea corecta a Red-Box.ro.
- Red Box poate oferi Clientului/Utilizatorului, la solicitarea expresa a acestuia, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o forma descrisa, un anumit continut al platformei www.Red-Box.ro. Acest acord se aplica strict pentru Continutul/Continuturile definite, pe o perioada stabilita in acord si doar pentru persoana/persoanele carora li s-a permis utilizarea acestor Continuturi, fara a putea utiliza alte Continuturi ale platformei www.Red-Box.ro.
- Utilizarea pe Red-Box.ro a oricarui nume de marca inregistrata nu constituie reclama pentru compania respectiva. Societatea nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin folosirea Continutului platformei www.Red-Box.ro.
14. EXONERAREA DE RASPUNDERE
- Red Box nu garanteaza ca platforma www.Red-Box.ro, serverele pe care este gazduita sau e-mailurile trimise de Red-Box.ro sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari cu efect perturbator. Clientul/Utilizatorul foloseste platforma www.Red-Box.ro pe riscul propriu, Societatea fiind exonerata de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea Red-Box.ro sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe platforma www.Red-Box.ro. Red Box nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
- Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile Produselor prezentate pe platforma www.Red-Box.ro, acestea fiind puse la dispozitia Red Box de catre furnizori.
- Informatiile incluse in Red-Box.ro au caracter informativ si sunt puse la dispozitie cu buna credinta, din surse pe care Vanzatorul le considera de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii nr. 8 din 1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, Clientul/Utilizatorul este rugat sa aduca acest fapt la cunostinta Vanzatorului la adresa support@red-box.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare, daca este cazul.
- Societatea, in calitate de organizator al Campaniilor Promotionale, nu isi asuma raspunderea pentru pierderile codului sau utilizarile neautorizate ale cardului cadou a Campaniei Promotionale in cauza, nu este responsabila pentru cardurile cadou falsificate si isi rezerva dreptul de a anula cardul cadou utilizat la achizitie ori de a scadea valoarea acestuia din valoarea de rambursat, in cazul returnarii conform legii, a unui produs participant in Campania Promotionala respectiva.
- Orice link-uri catre alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilitati sporite a informatiilor, iar Red-Box.ro nu isi asuma nici o responsabilitate sau raspundere pentru continutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.
- Red Box nu raspunde de nici o pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si Conditiilor Red-Box.ro.
- Societatea nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii platformei www.Red-Box.ro, precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publicate pe platforma www.Red-Box.ro.
- In fiecare caz privind stabilirea raspunderii Vanzatorului, a angajatilor sai, a reprezentantilor autorizati si/sau a plenipotentiarilor, raspunderea fata de Consumator, indiferent de temeiul sau juridic, este limitata la valoarea Pretului din Contractul la Distanta.
15. FORTA MAJORA
- Niciuna din partile Contractului la Distanta nu raspunde de neexecutarea la termen – total sau partial - a oricarei obligatii care ii revine in baza Contractului la Distanta, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de forta majora. In sensul prezentului articol, forta majora reprezinta un eveniment independent de vointa partilor, imprevizibil si insurmontabil, care nu se datoreaza intentiei sau culpei acestora, intervenit dupa intrarea in vigoare a Contractului la Distanta si care impiedica partile contractante sa-si execute, total sau partial, obligatiile asumate. Sunt considerate asemenea evenimente conflictele armate, miscarile sociale, incendiile, inundatiile sau orice alte calamitati naturale sau restrictii aparute ca urmare a unei carantine sau a unui embargo, enumerarea neavand un caracter limitativ, ci enuntiativ. Conflictele de munca nu reprezinta forta majora. Nu este considerat caz de forta majora un eveniment asemanator celor de mai sus care, fara a crea o imposibilitate de executare, face extrem de costisitoare executarea obligatiilor oricareia dintre parti.
- Partea care invoca evenimentul de forta majora este obligata sa notifice cealalta parte in termen de 5 zile calendaristice de la data producerii evenimentului si sa furnizeze inauntrul acestui termen dovezi necesare in acest sens. De asemenea, partea care a invocat forta majora este obligata sa informeze cealalta parte cu privire la incetarea cazului de forta majora. In situatia in care nu se face notificarea, partea care invoca aparitia evenimentului de forta majora va raspunde pentru toate prejudiciile ivite ca urmare a omisiunii notificarii cu privire la producerea/incetarea cazului de forta majora.
- Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment de forta majora nu inceteaza, fiecare parte a Contractului la Distanta va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului la Distanta, fara ca vreuna din parti sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
16. LEGEA APLICABILA. SOLUTIONAREA DISPUTELOR
16.1. Legea aplicabila
- Contractul la Distanta va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana.
16.2. Solutionarea Disputelor
- Partile Contractului la Distanta vor depune toate eforturile pentru a solutiona pe cale amiabila orice disputa decurgand din incheierea si executarea Contractului la Distanta.
- In cazul in care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi inaintat spre solutionare instantelor competente din Romania, fara ca prin aceasta sa se restranga dreptul Consumatorului in a recurge la modalitatea alternativa de solutionare a disputelor, prin accesarea portalurilor http://ec.europa.eu/consumers/odr si/sau www.anpc.ro.
17. DISPOZITII FINALE
17.1. Aspecte generale
- Nulitatea oricarei clauze a Termenilor si Conditiilor Red-Box.ro, partiala sau integrala, nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze sau parti de clauze ale Termenilor si Conditiilor Red-Box.ro. Clauza inoperanta sau nementionata va fi inlocuita cu o clauza corespunzatoare care, in masura acceptabila legal, se apropie cel mai mult de ceea ce a fost intentionat sau, urmarind conceptia si exprimarea Termenilor si Conditiilor Red-Box.ro, se obtine ceea ce se intentioneaza dupa avizarea despre clauza lipsa sau inoperanta.
- Prevederile Termenilor si Conditiilor Red-Box.ro se completeaza cu dispozitiile Legislatiei Incidente.
- Contractul la Distanta este incheiat in limba romana. Confirmarea catre Client/Utilizator a prevederilor Contractului la Distanta incheiat se face prin trimiterea unui e-mail catre Client/Utilizator cu confirmarea inregistrarii Comenzii plasate.
- Continutul Termenilor si Conditiilor Red-Box.ro este disponibil gratuit Clientilor/Utilizatorului la adresa URL https://www.Red-Box.ro/termeni-si-conditii.
17.2 Dispozitii pentru Clientii/Utilizatorii Persoane Juridice
- Prezentul punct din Termenii si Conditiile Red-Box.ro si dispozitiile prevazute in acest punct se refera numai la Clientii/Utilizatorii care nu au calitatea de Consumator.
- Vanzatorul are dreptul de a rezilia Contractul la Distanta incheiat cu un Client/Utilizator nonconsumator in termen de 14 zile calendaristice de la data incheierii. Renuntarea la Contractul la Distanta in acest caz se poate face fara prezentarea cauzelor si nu ofera motive Clientului/Utilizatorului sa aiba pretentii fata de Vanzator.
- In cazul Clientilor/Utilizatorilor nonconsumatori, Vanzatorul are dreptul de a limita metodele disponibile de plata, inclusiv poate solicita plata in avans, integrala sau a unei parti, indiferent de metoda de plata aleasa de Client/Utilizator sau a prevederilor din Contractul la Distanta.
- In momentul predarii de catre Vanzator a Produsului catre Curier, Clientul/Utilizatorul nonconsumator preia beneficiile si sarcinile asociate cu Produsul, precum si riscul de pierdere accidentala sau deteriorare a Produsului. Vanzatorul in acest caz nu este responsabil pentru pierderea, diminuarea sau deteriorarea Produsului survenite de la preluarea pentru transport pana la predarea lui catre Client/Utilizator sau pentru intarzierile datorate transportului.
- Nici Vanzatorul sau angajatii acestuia, reprezentantii autorizati si agentii sai nu sunt raspunzatori fata de Client/Utilizator, subcontractori acestuia, angajati, reprezentanti autorizati si / sau agenti pentru orice fel de daune, directe sau indirecte, cu exceptia cazului in care prejudiciul a fost provocat intentionat de catre acesta.
- In fiecare caz privind stabilirea raspunderii Vanzatorului, a angajatilor sai, a reprezentantilor autorizati si/sau a plenipotentiarilor, raspunderea fata de Clientul/Utilizatorul nonconsumator, indiferent de temeiul sau juridic, este limitata la valoarea Pretului din Contractul la Distanta.
- Toate litigiile aparute intre Vanzator si Clientul/Utilizatorul nonconsumator, daca nu pot fi rezolvate pe cale amiabila, vor fi supuse unei instante judecatoresti competente.